Artykuł sponsorowany

6 zalet opakowań foliowych

6 zalet opakowań foliowych

Opakowania foliowe są jednymi z najczęściej spotykanych na rynku. Nic dziwnego — są tanie w produkcji, lekkie i uniwersalne, dzięki czemu sprawdzają się zarówno w kuchni jak i w składach budowlanych. Mimo wszystko mają także swoje wady; jeśli nie zostaną poddane recyklingowi, mogą zalegać na Ziemi przez setki lat. Czym dokładnie charakteryzują się opakowania foliowe? Czy ich zalety przeważają nad wadami? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w niniejszym artykule.

Jakie są zalety opakowań foliowych?

Opakowania foliowe mają wiele zalet. Oto kilka z nich:

  • wytrzymałość: opakowania foliowe to gwarancja, że towar dojdzie do klienta w stanie nienaruszonym. Tyczy się to nie tylko ubrań, ale także żywności — wiele osób korzysta na co dzień z woreczków foliowych oferowanych przez sklepy i rzadko kiedy zdarza się, by żywność nie docierała do domu. Opakowania foliowe są dużo bardziej odporne na szkodliwe czynniki zewnętrzne niż karton, jako że można je zanurzyć w wodzie bez żadnego uszczerbku na towarze.

    Przeczytaj również: Zalety rowerów marki Romet

  • bezpieczeństwo: na powierzchni foli nie będzie się rozwijać pleśń, dzięki czemu żywność może być w niej przechowywana przez stosunkowo długi czas.

  • lekkość: opakowania foliowe są na tyle lekkie, że można ich używać do ważenia żywności. Nie wpływają one na cenę produktu.

  • zabezpieczenie: jak już zostało wspomniane, opakowanie foliowe to idealne zabezpieczenie przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Z powodzeniem może być używane jako papier prezentowy, gdyż ochroni ona przedmiot przed kurzem czy zabrudzeniami.

    Przeczytaj również: 5 zalet zainwestowania w pióro z drewna naturalnego

  • plastyczność: opakowania foliowe mogą przyjąć każdy kształt, dzięki czemu mogą być używane do przenoszenia przedmiotów o nawet najbardziej nietypowych kształtach.

    Przeczytaj również: Czy warto pojechać na obóz jeździecki?

  • cena: tego typu opakowania są dużo tańsze w produkcji, niż ich papierowe odpowiedniki. Dodatkowo, jeśli trafią do odpowiedniego kontenera, mogą być ponownie przetworzone i wykorzystane.

Na rynku jest dostępnych wiele rodzajów opakowań, w tym m.in. szeroka oferta producenta opakowań foliowych Profil, dzięki której możliwe jest dopasowanie opakowania do oczekiwań konsumenta. Warto pamiętać też o tym, że takie opakowania są dobrym nośnikiem reklamowym. Można na nie nadrukować dowolne hasło reklamowe lub logo firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.