Artykuł sponsorowany

Jak wybrać dobrą drukarnię?

Jak wybrać dobrą drukarnię?

Sprawa wydaje się prosta – każda drukarnia ma sprzęt zapewniający możliwość przygotowania gotowych projektów. Mimo to nie wszędzie jakość wydruku jest naprawdę na wysokim poziomie. Pozorna oszczędność za słabszy jakościowo wydruk szybko odbije się negatywnie na wizerunku zamawiającego. Dlatego, zanim staniesz się Klientem drukarni, przeczytaj, jak wybrać tę odpowiednią do swojego projektu. Przekonasz się, że nie jest to trudne!

Po czym poznać dobrą drukarnię?

Jednym z najważniejszych czynników jest wykorzystywanie zaawansowanych technologicznie sprzętów drukarskich. Bez nich trudno jest uzyskać wydruk o zadowalającej jakości. Skąd masz wiedzieć, jakim sprzętem dysponuje dana drukarnia? Jeśli dana firma nie ma nic do ukrycia, bez wahania przedstawi Ci, jakimi sposobami drukuje materiały dla swoich Klientów. Przykładem takiego miejsca jest drukarnia Dem Druk w Lubsku.

Drugi czynnik to możliwość zamówienia produktu wielkoseryjnego lub pojedynczego przez internet. Wystarczy, że wyślesz projekt do drukarni np. na skrzynkę mailową lub przy pomocy specjalnego formularza na stronie internetowej. To bardzo duża oszczędność czasu, bo nie musisz jechać do drukarni, by uzyskać oczekiwany przez siebie wydruk w najwyższej jakości.

Dlaczego dobra drukarnia nie zawsze oznacza niską cenę?

Zwłaszcza gdy drukujesz ogromne ilości materiałów reklamowych czy promocyjnych, liczy się każdy grosz za jedną sztukę produktu. Jednak nie zawsze opłaca się oszczędzać za wszelką cenę. Dlaczego? Sprawdza się tu stare porzekadło: „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Potencjalni Klienci, którzy mają do czynienia z materiałem niskiej jakości, nie będą chcieli skorzystać z usług firmy promującej się w ten sposób. Chociaż zaoszczędzisz na materiałach w drukarni, kampania może nie dać Ci oczekiwanych zysków.

Gdy wybierasz foldery reklamowe czy kalendarze firmowe sprawdź też opinie o danej drukarni. Chociaż nie powiedzą Ci one wszystkiego, mogą uzupełnić zdobytą wiedzę na temat potencjalnego producenta Twoich materiałów promocyjnych. Zadowoleni Klienci chętnie pozostawiają po sobie informacje o udanej transakcji, co może być dla Ciebie bardzo ważną wskazówką.

Pamiętaj o jeszcze jednym – jeśli drukarnia ma bogatą ofertę produktów różnego rodzaju może to oznaczać, że zapewnia wyroby wysokiej jakości.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.