Artykuł sponsorowany

Jaka jest historia targów berlińskich?

Jaka jest historia targów berlińskich?

Już od XIX wieku targi berlińskie stanowią świetną okazję do spotkań przedstawicieli licznych branż, a ich historia jest świadectwem niezwykłej dynamiki i innowacyjności w świecie biznesu. Dzięki 200-letniej tradycji międzynarodowe targi w Berlinie gwarantują wysokiej jakości imprezy wystawiennicze uczestnikom z całego świata. Dowiedz się więcej.

Historia targów berlińskich w pigułce

Początki targów berlińskich sięgają 1822 roku. Z biegiem lat rozbudowywano infrastrukturę, pierwsza hala wystawowa powstała w 1914 roku. W obecnej lokalizacji targi odbywają się od 1924 roku. Wówczas otwarto tzw. dom przemysłu radiowego, który niestety spłonął w pożarze w 1935. Wśród najstarszych i najważniejszych wydarzeń, które organizowane są przez Targi Berlińskie, warto wymienić Berliński Międzynarodowy Zielony Tydzień (od 1924), Międzynarodową Wystawę Radiową (od 1926) oraz Międzynarodową Giełdę Turystyczną (od 1966). Warto również wspomnieć, że w latach 1954-1969 tereny wystawowe służyły niemieckiemu Zgromadzeniu Federalnemu jako miejsce, gdzie wybierano prezydenta RFN.

Przeczytaj również: 5 ciekawostek o bieszczadzkiej wsi Zawóz

Targi berlińskie dziś

Współcześnie na międzynarodowych targach w Berlinie, takich jak np. DMEA, CMS czy Fruit Logistica, zawierane są umowy opiewające na miliony euro. Organizatorzy tworzą odpowiednią atmosferę biznesową i proponują rozwiązania idealnie dopasowane do charakterystyki wydarzenia, np. targów, zjazdów, kongresów oraz wydarzeń specjalnych. Zarówno Berlin ExpoCenter City, jak i nowy, wielofunkcyjny obiekt wystawienniczo-kongresowy, CityCube Berlin, oferują odpowiednie warunki na każdego rodzaju imprezy. Co ciekawe, Messe Berlin działa nie tylko poprzez centralę w Berlinie, ale ma też rozbudowaną sieć międzynarodową. Dzięki temu firma dostarcza kompleksowe wsparcie informacyjne oraz indywidualne profesjonalne doradztwo wystawcom i odwiedzającym we wszystkich zakątkach świata.

Przeczytaj również: Historia francuskich makaroników w pigułce

Historia targów berlińskich pokazuje, jak ważne są takie wydarzenia dla życia gospodarczego i społecznego. Przez ponad 200 lat targi te przyciągały wystawców z całego świata, stając się miejscem wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów oraz zawierania korzystnych kontraktów. Dziś, dzięki zaangażowaniu organizatorów oraz inwestycjom w infrastrukturę, Berlin jest jednym z najważniejszych ośrodków targowych na świecie, a Messe Berlin nieustannie dąży do podnoszenia jakości usług oraz tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla uczestników wydarzeń.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.