Artykuł sponsorowany

Na czym polegają aukcje samochodów z USA i Kanady?

Na czym polegają aukcje samochodów z USA i Kanady?

Zakup auta w USA lub w Kanadzie może wiązać się z wieloma korzyściami. Najczęściej osoby, które decydują się na sprowadzenie pojazdu zza Oceanu, biorą pod uwagę korzystną cenę wysokiej jakości aut oraz ich bogate wyposażenie. Część kupujących poluje na prawdziwe perełki amerykańskiej motoryzacji lub auta zabytkowe, jednak największą popularnością cieszą się kilkuletnie auta luksusowe. Na czym polegają aukcje samochodów z USA i Kanady? Sprawdź!

Luksusowy samochód w atrakcyjnej cenie? To możliwe, ale...

Na europejskim rynku coraz rzadziej pojawiają się luksusowe pojazdy w korzystnej cenie. Sprowadzane do Polski auta np. z Niemiec, mają duży przebieg oraz często nieznaną historię, co powoduje liczne problemy. Nieco inaczej wygląda oferta amerykańskiego i kanadyjskiego rynku używanych samochodów. Na aukcji aut w USA i Kanadzie można kupić stosunkowo młode auta ze średniej i górnej półki, których wyposażenie znacznie przewyższa wyposażenie pojazdów produkowanych na europejski rynek.

Zanim jednak staniemy się właścicielem pojazdu z USA lub Kanady, musimy poznać zasady zakupu samochodów za Oceanem. Aby uniknąć kosztownej pomyłki i kłopotów ze sprowadzeniem pojazdu do Polski, najlepiej skorzystać z pomocy doświadczonego pośrednika np. firmy JaknesCar. Współpraca z pośrednikiem to gwarancja udanej transakcji oraz sposób na zabezpieczenie inwestowanych pieniędzy, bo zyskujemy pewność, że auto w kilka tygodni trafi pod wskazany adres.

Aukcje samochodów w USA i Kanadzie krok po kroku...

Domy aukcyjne oferują spory wybór różnych modeli nowych i używanych samochodów, które są dokładnie opisane. Decydując się na współpracę z profesjonalistami, możemy skorzystać z usług doradczych, a także powierzyć proces zakupu w doświadczone ręce. Wystarczy wybrać pojazd, ustalić budżet i oczekiwać na efekty współpracy.

Aby uniknąć problemów, najlepiej wybrać pośrednika, który ma dostęp do płatnych baz danych, dzięki czemu można dokładnie poznać historię pojazdu przed jego zakupem. Jeżeli nie uda się wylicytować wybranego auta, co czasami się zdarza, pośrednik może od razu przystąpić do licytacji kolejnego z wybranych samochodów. Wszystkie szczegóły np. model auta, kolor, przebieg, stopień uszkodzeń, a także cena, są ustalane przed przystąpieniem do licytacji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.